Colorado den 1&2

16. října 2012 v 6:41 | Milča |  Life in Houston (10)

Moje host rodinka každé léto tráví dovolenou v horách v Coloradu a jejich aupair samozřemě s nimi. Na tuhle dovolenou jsem se dost těšila i netěšila zároveň. Na jednu stranu fakt chci jet a vidět zas jiný kousek USA, na druhou stranu být s rodinkou 24/7 taky není to pravé ořechové....

Den 1

Odjížděli jsme v pondělí 23. Července. Čekání na letišti bylo neskutečně dlouhé, ale to hlavně díky Heidi, protože když se řekne, že je potřeba tam být 2 hodiny předem, tak ona tam musí být ještě o hodinu dřív a pro děti je to čekání na letišti, kde se skoro nedá nic dělat neskutečně dlouhý.
Let do Denveru trval nějaké 3 hodinky a k mému štěstí jsem seděla úplně oddělená od zbytku rodiny, takže jsme měla pohodu a klídek J
V Denveru jsme před letištěm nasedli do taxíka, který nás dovezl do Downtown do autopůjčovny, kde měl Seth zamluvené auto. Nasáčkovali jsme se do našeho dočasného přibližovadla (Ford Explorer) a ještě měli před sebou další 2 hodiny cesty do letoviska Breckenridge, kde budem přebývat.

Dorazili jsme na místo a já zjistila, že je to velice malebné malé městečko, hotel ve kterém přebýváme je na kopci a drtek stranou, ale to neva. I když to ani není hotel v pravém slova smyslu, jsou to spíš apartmány, i když je to pod nápisem Hilton. Máme hezký apartmán se třemi ložnicemi, takže já musím sdílet pokoj a postel s Claire, ale tak to se přežije...
O patro výš již byl ubytovaný David (Sethův bratr) s rodinou. Shodou okolností mají 2 děti ve stejném věku, jako jsou ty naše. Mají sedmiletou holčinu Annu a pětiletýho kluka Semiho, takže děti si vyhrály spolu a moc pozornosti nevyžadovaly...spíš jen takový to dozorování, aby se mezi sebou nepřizabily, nebo aby nevyhodily něco do povětří...jenom náhodou samozřejmě...
David uvařil výbornou večeři a potom jsme všichni padli vyčerpáním do postele.

Den 2

Druhý den dovolené byla v plánu prohlídka starých zlatých dolů. Po snídani jsme se usadili v autě a po zhruba 45 minutovém přejezdu jsme zaparkovali u zlatého dolu jménem Country Boy. Docela dobu jsme ještě čekali na druhé auto, ale děti se mezi tím docela vyblbly na místní skluzavce a strojích, po kterých mohly šplhat a tak.
Když dorazil zbytek, tak si děti ještě mohly nějakou dobu hrát a pak jsme šli na prohlídku dolů. Tour byla krátká, ale celkem poučná (a kdyby nebylo šišlajícího průvodce, tak si to užiju ještě mnohem víc, takhle jsem se fakt musela soustředit na to, co říká). Mohli jsme se sami přesvědčit, jaký rámus dělají a dělaly vrtací stroje v průběhu času a tak. Líbilo se mi to, i když prsotředí nebylo zrovna ideální pro focení, tak se mi pár fotek ulovit podařilo.

Na konci tour jsme vyfasovali "pánve" a mohli si sami zkusit rýžovat zlato. Zlaté šupiny tam prý nachází každý den, ale zrovna když jsme tam byli my, tak nic....ale děti měly děsnou zábavu v nacházený pyritu, dodnes si myslí, že našli zlato :-D

Po rýžování zlata jsme zasedli k místním piknikovým stolkům a jali se konzumovat naše sendviče, když tu, kde se vzali, tu se vzali, 2 osli. Byli velmi přátelští, ale to nám moc nepomáhalo, protože se urpitně snažili nám ukrást náš oběd...i když měli seno o kus dál.
Oběd se tedy změnil v celkem hezkou komedii, když jsme se snažili jíst, odhánět osli a bránit dětem v krmení oslů a to všechno najednou.
Po chvíli jsme se dozvěděli, že to jsou vlastně oslice, ale stějně to po chvíli už nebyla sranda, ale bylo to otravné.
Potom jsme tam ještě chvíli zůstali a nechali děti si hrát a pak jsme se odebrali zpět do apartmánu. Seth vařil večeři, děti si hrály spolu a celkově to bylo takové pohodové.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Verča Verča | E-mail | 21. října 2012 v 11:29 | Reagovat

páni, máš štěstí, že máš takovouhle příležitost :) taky se chystám po maturitě do ameriky na nějaké to au pair, jenže se bojím, že nebudu rozumnět všemu, nebo že to vlastně sama nezvládnu. Poradila bys mi prosím? :)

2 Milča Milča | 23. října 2012 v 7:50 | Reagovat

[1]: Veru, Amerika je rozhodně skvělá příležitost! A toho, že nebudeš rozumět všemu se neboj, nikdo ze začátku věemu nerozumí, ale po čase se ti angličtina zlepší natolik, že už ti to ani nepřijde, že mluvíš anglicky ;-)
Pokud by jsi chtěla nějakou konkrétnější radu, tak klidně napiš do zprávy autorovi a já ti moc ráda poradím. Ale do zprávy nesmíš zapomenout napsat i svůj email, abych ti měla jak odpovědět. :-)

3 Hanka Hanka | E-mail | Web | 13. listopadu 2014 v 16:53 | Reagovat

Já jsem chtěla do Ameriky hlavně kvůli práci a to se mi povedlo, pomocnou rukou mi byl portál, vit odkaz

4 AssolBus AssolBus | E-mail | 22. srpna 2017 v 0:31 | Reagovat

Хай! Зовут меня Ассоль. Очень хочется познакомиться.
Все обо мне в профиле http://forum.interznak.ru/profile.php?action=show&member=1791 - здесь

5 Peterbug Peterbug | E-mail | Web | 23. srpna 2017 v 8:41 | Reagovat

“Adoro viaggiare in Segway”. Il modo migliore per cadere in amore con Verona in nessun tempo!
Quando si dispone di un breve tempo a coprire una citta, questo e un ottimo modo per farlo. Mi e piaciuto molto il nostro tour e guida. L'audio e stato un po' difficile, ma la guida li ha tenuti lavorando. Quando il suo caldo, questo e un ottimo modo per andare in giro e stare un po' fredda. Verona e una citta facile accesso per segway intorno. Abbiamo visto tutti i principali siti e ci hanno dato una buona sensazione per il layout della citta. Siamo stati in grado di tornare a pochi posti il giorno successivo per un po' di tempo.

<b>Book Now</b> ''' http://segwayverona.com/

6 obtaVasp obtaVasp | E-mail | Web | 3. února 2018 v 15:40 | Reagovat

Могу поискать ссылку на сайт, на котором есть много статей по этому вопросу.

---
Очень забавный вопрос скачать moddingway для fifa 15 7.0 0, скачать fifa 15 c торрента и <a href=http://15fifa.ru/skachat-kljuchi-fifa-15/33-skachat-fifa-15-crack-kryak-tabletka-klyuch-besplatno.html>фифа 15 кряк скачать</a> скачать fifa 15 без торрента бесплатно

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.